7 תשובות
יכול להיות
או שהאחראים על המקום שמו במקום אחר
תחזרי לקחת
יכול להיות, תלכי לשם מתי שיזדמן לך ותבדקי כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
שכחתי את זה שם ויום אחרי זה חזרתי לקחת זה לא היה שם
אנונימית
לרוב יש סלסלה או מקום ששמים את כל האבידות תשאלי את הצוות
Dy