7 תשובות
יכול להיות
או שהאחראים על המקום שמו במקום אחר
תחזרי לקחת
יכול להיות, תלכי לשם מתי שיזדמן לך ותבדקי כמה שיותר מהר
כן
שואל השאלה:
שכחתי את זה שם ויום אחרי זה חזרתי לקחת זה לא היה שם
שכחתי את זה שם ויום אחרי זה חזרתי לקחת זה לא היה שם
אנונימית
לרוב יש סלסלה או מקום ששמים את כל האבידות תשאלי את הצוות
באותו הנושא: