19 תשובות
למגדר שהשתנת אליו
נשים, בגברים יתחרמנו עליך
אנונימי
איך שאתה נראה פשוט.
לגברים אני חושבת
אבל במידה ואתה נראה נשי אני חושבת שעדיף לנשים
אם זה מרגיש לך יותר נוח לך לאלה של הגברים, אם אתה עדיין לא מוכן לזה לך לאלה של הנשים
אנונימית
מבינה... לצערי אני חושבת שלנשים
פשוט אם אתה נראה כמו אישה הגברים עלולים להרגיש לא בנוח כפי שאמרת
אם אתה תרגיש מפוחד במלתחות גברים, עדיף כבר למלתחות הנשים
אם עדיין לא עברת את הניתוח להתאמה המגדרית עדיף לך ללכת לגברים בהצלחה בתהליך
לפני המראה החציוני . אם חיצונית אתה עם שיער קצר נגיד ומתלבש כמו גבר וכל זה תכנס לגברים. אם עדיין לא שינת כלום אני מניחה שאהיה יותר מתאים שתכנס לנשים.
שואל השאלה:
הניתוח שלי להתאמה מגדרית הוא עוד הרבה זמן (כי לצערי אני לא יכול לעשות את זה פה כמו שאני רוצה)
בינתיים אני משתדל להתאים את עצמי אל הגברים אבל עדיין יש לי איברי מין נשיים, לכן אני מפחד שהגברים לא ירגישו בנוח לידי
ואני עצמי לא מרגיש בנוח ליד הנשים ואני לא מרגיש בנוח להסתכל על נשים בחדר כושר
אנונימי
^אחי יאנסו אותך
אנונימי
שואל השאלה:
^ ילד אל תתחיל עכשיו
לקח לי מספיק זמן להבין שאני בעצם גבר
אנונימי
איך הם ידעו אבל מה יש לך למטה
^לא אומר משהו על ההחלטה שלך אבל יש לך איברי מין נשים אז מי הסתם שגברים ירגישו לא בנוח ואולי זה יגיע למקרה של אונס. אתה לא יודע את האנשים שנמצאים שם
אנונימי
^^repottme במלתחות של גברים כולם ערומים
אנונימי
אה אל תכנס לשם בחיים
שואל השאלה:
אז ללכת אצל הנשים ולהרגיש לא בנוח עד הניתוח שלי?
אנונימי
שמע אם תכנס לגברים אתה תרגיש עוד יותר לא בנוח. וזה 100% יגמר רע תלוי עד כמה רע
ברור שנשים את עדיין אישה כמו שנולדת...
אנונימי