8 תשובות
אפשרי ויש אנשים שעשו את זה
זה כז ווין ווין סיטואיישן
או שאני מצליח בשוד ויש לי כסף או שלא ודואגים לי לדירה ואוכל ואני כבר לא צריך כסך
זה כז ווין ווין סיטואיישן
או שאני מצליח בשוד ויש לי כסף או שלא ודואגים לי לדירה ואוכל ואני כבר לא צריך כסך
כע
חצי מבתי הסוהר אלו ערסים צעירים וטיפשים
החצי השני אלו בדיוק מה שתיארת .
הפושעים האמיתיים פשוט משחדים את החוקר אז בכלא הם לא
החצי השני אלו בדיוק מה שתיארת .
הפושעים האמיתיים פשוט משחדים את החוקר אז בכלא הם לא
זה אפשרי לחלוטין
יש כאלה שעושים את זה ...
כל עוד אתה לא פוגע באחרים אז אתה בסדר
פשוט להיכנס לכלא בלי לפגוע זה די על גבול הבלתי אפשרי
יש כאלה שעושים את זה ...
כל עוד אתה לא פוגע באחרים אז אתה בסדר
פשוט להיכנס לכלא בלי לפגוע זה די על גבול הבלתי אפשרי
אנונימי
שואל השאלה:
^מי עשה אתזה?
^מי עשה אתזה?
אנשים כבר עושים את זה..
לא מכירה אישית אבל יודעת שככה זה עובד אפילו מחבלים כולם אוהבים להיות בכלא ועוד הכלא הישראלי נותן הכל חינם
לא מכירה אישית אבל יודעת שככה זה עובד אפילו מחבלים כולם אוהבים להיות בכלא ועוד הכלא הישראלי נותן הכל חינם
מה שהתפספס בחשבון הזה הוא שזה לא לחיות חינם, אלא על חשבון שאר האנשים שעובדים לפרנסתם, ומפרישים מיסים כדי שהמדינה תתפקד, ומהכסף הזה צריך לעשות תנאים בכלא בשביל מישהו כזה. אז זה לא חינם, זה על חשבון האחרים. ככה שזה לא תופס :(
אתה יכול לעשות את זה אבל זה סתם יהרוס לך את החיים וגם כבר עם אתה עושה את זה תעשה שוד ועם לא תתפס אז מה טוב ועם אתה נטפס גם טוב
באותו הנושא: