18 תשובות
וואלה את לא מרגישה טוב אז. את נראית טוב, לא יודע על מה את מדברת, הדבר היחיד שהייתי משנה בך זה את שם המשפחה.
אנונימי
את מהממת את לא צריכה לשנות כלום
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את השיער, עור והמשקל במיוחד
וגם מחמיאים לי על השיער אבל לא יודעת זה מרגיש לי כזה לא קשור ובא לי שיער חום ככ ואמא שלי לא מסכימה לצבוע
אנונימית
בת כמה את?
תעשי קוקו, ספורט תמיד טוב, את נראת לי ממש ילדה 13,14?
חכי תגדלי עוד קצת עוד תשתני
אבל את ממש לא מכוערת!
את מהממת!
את יכולה אולי לחפש תספורת שונה שתתאים לך
שואל השאלה:
^^ אני בת 14
אנונימית
תעשי קארה, תבדקי אם את יכולה לתרום שיער תעשי מצווה ותרגישי טוב עם עצמך. ואולי גם תאהבי את המראה החדש שלך.
שואל השאלה:
בטוח? לפני שנה הסתפרתי *קצוות* והבן אדם גזר לי עד מעל החזה וזה היה כזה מכוער
אנונימית
זה שונה מקארה, תנסי. מקסימום יארך לך בעוד שנה את יכולה גם לעשות תסרוקות כל מיני אולי בייביליס, צמות
שואל השאלה:
תודה❤:)
אנונימית
את יכולה לעשות שכבות בשיער ופוני וילון,
אבל תסתכלי על תמונות ותבחרי תספורת שאת באמת אוהבת
באהבה רבה, אל תרגישי רע עם עצמך. זה גיל ההתבגרות. זה יעבור לך מהר
מקווה שאת מוקפת במשפחה וחברים טובים❤ בהצלחה
תמיד תתייעצי עם המשפחה לפני שאת עושה משהו אפילו אחרי גיל 18 הם תמיד יהיו לטובתך תמיד תקשיבי לדעות לבסוף תחליטי מה טוב בשבילך
זה חסם את התמונה
מה את ממש יפה מה את לא אוהבת בעצמך?
שואל השאלה:
^ ובכל זאת?
אנונימית
אם זו באמת את. אז כלום