6 תשובות
כי אנשים נראים שונים במצלמה ובמראה
בגלל שבמראה רואים הפוך מהמציאות לדוגמא אם תכתבי משהו ותסכלי עליו במראה האותיות יראו הפוכות
מצלמה לפעמים מעוותת
אני ממש מבינה אותך.
גם אני כשאני מסתכלת על צילומים אני נראית רע
זה חוק: לא לסמוך על המצלמה
את נראית כמו שאת נראית במראה ונמלצמה מעוותת אותך
תסתכלי על התמונות האלה כמשהו מצחיק כמו תמונה שעושים על o.5
וואו יש לי אותה בעיה בדיוק