8 תשובות
אם אתה מכיר אותה אז לא
אם אתה לא מכיר אז לא
אם אתם לא מכירים ממש ממש טוב ברמה של אחים או חברים ממש טובים אז זה מוזר
אנונימי
אם אתה מכיר אותה אז לא
זה לא מוזר אתה פשוט אומר שהיא יפה, זה נורמלי לגמרי ומעלה ביטחון
זה יותר תחושה מביכה בשבילך אבל היא כאילו תחשוב זאת כמחמאה
שואל השאלה:
כן אנחנו מכירים אבל תודה
אנונימי