8 תשובות
עוד לא נגמר החג ימסטול
אנונימי
אאמא אני מתה ^
וכן לא חושבת שזה משהו שיפריע להן זה תמיד כיף לקבל מחמאה
וכן לא חושבת שזה משהו שיפריע להן זה תמיד כיף לקבל מחמאה
שואל השאלה:
אני יודע שעוד לא נגמר ובדוק יש איזה מישהי "דתייה" שלא שומרת
אני יודע שעוד לא נגמר ובדוק יש איזה מישהי "דתייה" שלא שומרת
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל אני מדבר מטעמי צניעות זה לא כי הן רוצות להסתיר את הגוף אז זה מוזר שיחמיאו להן?
כן אבל אני מדבר מטעמי צניעות זה לא כי הן רוצות להסתיר את הגוף אז זה מוזר שיחמיאו להן?
אנונימי
אין בעיה עם זה
ולדעתי אם היא לא שומרת=היא לא דתיה
ולדעתי אם היא לא שומרת=היא לא דתיה
שואל השאלה:
אני מתכוון לבנות (ובנים) שנחשבים דתיים אבל בסתר הם לא שומרים וזה
אני מתכוון לבנות (ובנים) שנחשבים דתיים אבל בסתר הם לא שומרים וזה
אנונימי
השאלה קצת לא מובנת..
אם הכוונה היא לכאלה שהם רגל בחוץ אז תכלס הם לא ממש דתיים..
ואם הכוונה לדתיות ממש אז ברור שהן לא יהיו מחוברות בזמן פירסום השאלה.
בכל אופן ברור יהיה שוני בדעתן של שתי הקבוצות בין משום האידיאולוגיה ובין משום ההלכה.
ולשאלה-
אם אתה מחמיא בצורה עדינה, קצרה, ללא נעיצת עיניים ממושכת, גסויות או התייחסות אל הגוף ספציפי..
אז זה אמור להיות בסדר.
בתור דתיה.. יצא לי שהחמיאו לי בצורה הנ'ל וחוץ מקצת מביך זה היה בסדר..
בכל אופן תקרא את הסיטואציה אם אתה רואה, שהשפת גוף שלה נוטה לכיוון ההפוך ממך, אז זה סימן שאתה צריך להתרחק.(בכללי לאו דווקא ספציפית על דתיות..)
אם הכוונה היא לכאלה שהם רגל בחוץ אז תכלס הם לא ממש דתיים..
ואם הכוונה לדתיות ממש אז ברור שהן לא יהיו מחוברות בזמן פירסום השאלה.
בכל אופן ברור יהיה שוני בדעתן של שתי הקבוצות בין משום האידיאולוגיה ובין משום ההלכה.
ולשאלה-
אם אתה מחמיא בצורה עדינה, קצרה, ללא נעיצת עיניים ממושכת, גסויות או התייחסות אל הגוף ספציפי..
אז זה אמור להיות בסדר.
בתור דתיה.. יצא לי שהחמיאו לי בצורה הנ'ל וחוץ מקצת מביך זה היה בסדר..
בכל אופן תקרא את הסיטואציה אם אתה רואה, שהשפת גוף שלה נוטה לכיוון ההפוך ממך, אז זה סימן שאתה צריך להתרחק.(בכללי לאו דווקא ספציפית על דתיות..)
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
באותו הנושא: