7 תשובות
כן יש הרבה גזענים
נכון וחבל שזאת המציאות (; וברור שהעם היהודי יגדל לשנוא אותם כי ילדים בני 4 באמצע הלילה רצים למקלטים בגלל הארגון טרור של הפלסטינים וההורים מלמדים שאלה ערבים ולא פלסטינים. באמת חבל ):
כי ערבים קוראים לכולם להשמיד אותנו (צייד הלהטבים לשעבר)
מפני שבתורה היה כתוב שאסור לנו לעשות משהו עם בן אדם שהוא לא יהודי.
כי אנחנו גדלים למציאות כזאת שהאויבים שלנו הם ערבים (וזה נכון)
לא אומר שכולם רעים