9 תשובות
טיפה
אנונימי
מאוד
כן מאוד
תלוי
כן
לגמרי אחותי
שואל השאלה:
לא שואלת כי אני מאוהבת באחי החורג חחח סתם שאלתי כי חברה אמרה שזה לא מוזר ואני ממש לא מסכימה איתה אני חושבת שזה הזוי
לא שואלת כי אני מאוהבת באחי החורג חחח סתם שאלתי כי חברה אמרה שזה לא מוזר ואני ממש לא מסכימה איתה אני חושבת שזה הזוי
אנונימית
אח חורג זה אח שלך. בלי קשר דם והכל אבל הוא חד משמעית אח שלך.אז לצאת עם אח שלך זה די מוזר לא אשקר
מאוד
באותו הנושא: