9 תשובות
טיפה
אנונימי
כן מאוד
לגמרי אחותי
שואל השאלה:
לא שואלת כי אני מאוהבת באחי החורג חחח סתם שאלתי כי חברה אמרה שזה לא מוזר ואני ממש לא מסכימה איתה אני חושבת שזה הזוי
אנונימית
אח חורג זה אח שלך. בלי קשר דם והכל אבל הוא חד משמעית אח שלך.אז לצאת עם אח שלך זה די מוזר לא אשקר