9 תשובות
מכירה מישהי בת 30 שעוד לא התחתנה ועוד לא ילדים. הכול בסדר אין לחץ מתי שתרגישי מכונה ויבוא האחד.
זה נורמלי
דודה שלי התחתנה בגיל 27



מתחתנים כרוצים לא כשצריך
לא מוזר בכלל
קצת
אנונימית
זה הנורמה.
תלוי באיזו חברה
אצל הדתיים? כן
אצל החילונים? לא
השאלה הזאת עצובה, למה שיהיה גיל אידאלי להתמסד? (בהנחה כמובן שלא מדובר בקטינים או אנשים צעירים מידי שעומדים להתחייב לצורת חיים שלמה לפני שהם חווה אותה...)
כל אחד והתהליך שלו! גם לא חייבים להתחתן!
מתחתנים כשיש חיבור אמיתי, לא כי לחוצים בחתונה.
הטקס זה יום אחד, המחוייבות היא לכל החיים. אנשים לא תמיד לוקחים את זה בחשבון...
ממש לא