6 תשובות
רק לבנים יש חובה להתפלל לבנות אם אני לא טועה חייבות רק פעם ביום
מה פתאום אחי איזה עונש אלוהים הוא אור ואהבה לא גננת
כן
אנונימי
קח את התשובה שלי בערבון מוגבל
עם איך שאני רואה את זה - תפילה זה בונוס, סוג של מתנה
אתה בוחר אם לממש את האפשרות להתפלל או לא, ואם אתה לא מתפלל - הפסד שלך, אף אחד לא מכריח אותך..

זה נכון שיש הלכה להתפלל 3 תפילות ביום, אבל לגבי עונש, אני לא חושב
ובכללי, אני נגד להתעסק עם חשבונות שמיים
כן, אתה בעצם שרוף אצל אלוהים אם לא תתפלל מחר
בהצלחה בגהינום