תשובה אחת
היי, אתה הולך להיות שוחר במכללות הטכנולוגיות של חיל האוויר.
מסלול ממש שווה!
המסלול מייעד אותך למערך הטכני של חיל האוויר.
ממליץ לך לברר לגבי טייסהאם תוכל להתמיין לתפקיד וכו.
אני מכיר שכן מחברים שהיו שוחרים אבל תמיד עדיף לברר מול המפקדים בבית הספר.
בהצלחה!