4 תשובות
מתקשרים למוקד מכל הלב וקובעים תור. לא צריך לזה הפנייה
שואל השאלה:
אבל אם אני צריכה עזרה ראשונה כי זה דחוף
אבל אם אני צריכה עזרה ראשונה כי זה דחוף
אנונימית
אז ללכת לביקור רופא או מיון.
https://www.idf.il/%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%94-%d7%9c/%d7%aa%d7%a0%d7%90%d7%99-%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a6%d7%94-%d7%9c/%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%90%d7%94/%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%90%d7%aa-%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9d/
כדאי ללכת לאחת מאלה (בטבלה הראשונה). בעקרון אין צורך להודיע מראש, אבל הייתי מתקשרת לוודא שהם אכן פתוחים.
כדאי ללכת לאחת מאלה (בטבלה הראשונה). בעקרון אין צורך להודיע מראש, אבל הייתי מתקשרת לוודא שהם אכן פתוחים.
באותו הנושא: