4 תשובות
מתקשרים למוקד מכל הלב וקובעים תור. לא צריך לזה הפנייה
שואל השאלה:
אבל אם אני צריכה עזרה ראשונה כי זה דחוף
אנונימית
אז ללכת לביקור רופא או מיון.
https://www.idf.il/%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%94-%d7%9c/%d7%aa%d7%a0%d7%90%d7%99-%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a6%d7%94-%d7%9c/%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%90%d7%94/%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%90%d7%aa-%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9d/

כדאי ללכת לאחת מאלה (בטבלה הראשונה). בעקרון אין צורך להודיע מראש, אבל הייתי מתקשרת לוודא שהם אכן פתוחים.