6 תשובות
זה בסדר להיות קצת שמנה לפעמים
אנונימי
הכל אוב אחותי יש ימים שפחות מצליחים להקפיד תצאי לקיצה או משהו נטו בשביל לשפר את ההרגשה שלך אבל את לא חייבת
שואל השאלה:
כל השבוע שמרתי ואכלתי עד 1400 קל וזה מבאס שהרסתי הכל
אנונימית
ממש לא
זה בסדר יום אחד לאכול קצת שטויות
פעם ב מותר
הכל בסדר
לא הרסת כלום, קודם כל את תאכלי היום, ברגע שאת רעבה תעשי לך צלחת קטנה עם אוכל עד שאת לא מרגישה רעבה יותר (לא שבעה כי זה לא בריא, לא טוב להעמיס על הבטן)
דבר שני זה בסדר גמור אם יום אחד בחודש תאכלי ככה כמובן שעדיף פחות אבל לא יקרה לך כלום תאמיני לי

אבל בשום פנים ואופן לא להרעיב את עצמך !