4 תשובות
זה הגיוני
מוזר מאוד ממליץ לך לא לעלות על מתקנים כאלה יותר
ככה גם לי זה קורה, זה חלק מהחוויה, זה התחושה שהאברים הפנימיים זזים שלא ביחד עם שאר הגוף..
באותו הנושא: