6 תשובות
את מתביישת?
תגידי לו שלום כמו שאת רגילה להגיד, בנשיקה, חיבוק או אפילו סתם להגיד שלום.
את לא צריכה משהו מיוחד, זה חבר שלך
את לא צריכה משהו מיוחד, זה חבר שלך
יחסי מין
אנונימי
דיי אנונימי לך לישון.^
אנונימית
שואל השאלה:
ברור בקטע זוגי , אני לא מתביישת אני הכי מתגאה בו שיש פשוט זה מרגיש לי כזה כאילו אני אחבק את ידיד שלי..
ברור בקטע זוגי , אני לא מתביישת אני הכי מתגאה בו שיש פשוט זה מרגיש לי כזה כאילו אני אחבק את ידיד שלי..
אנונימית
אה הבנתי אותך פשוט תעשי את זה ואפילו תתני לו נשיקה או משהו
באותו הנושא: