7 תשובות
אתה יכול לשלוח לה הודעה ארוכה שאתה מסביר לה את הכל או לכתוב לה משהו כמו
היי, אני יודע שאנחנו חברים טובים וזה אבל מה את אומרת שננסה להיות טיפה יותר מזה?
היי, אני יודע שאנחנו חברים טובים וזה אבל מה את אומרת שננסה להיות טיפה יותר מזה?
שואל השאלה:
לא עדיף פנים מול פנים?
לא עדיף פנים מול פנים?
אנונימי
אם זה אפשרות אז זה ממש עדיף
אבל כדאי שיהיה לך משהו מוכן להגיד שזה לא יהפוך להיות מביך מידי
שואל השאלה:
נו זה מה שאני אומר אני לא יודע איך לומר את זה
נו זה מה שאני אומר אני לא יודע איך לומר את זה
אנונימי
"תודה שהסכמת להפגש איתי, אני רוצה לומר לך משהו חשוב ואני אשמח אם תתני לי לגמור להגיד הכל ואז תעני"
ואז כמובן תגיד לה שאתה אוהב אותה (או מה שזה לא יהיה) ושאתה מבין שאתם חברים טובים ולא אמרת לה עד עכשיו כי פחדת שזה יהרס
באותו הנושא: