5 תשובות
שואל השאלה:
מדברים גם פנים מול פנים וגם בצאט
אנונימי
תגיד פנים מול פנים ,אבל זה עדיין תלוי כיאלו אתם חברים שמדברים פנים מול פנים/ בצאט כל שהוא? כיאלו אם כן אז תגיד פנים מול פנים תדבר מהלב כי באינסטגרם היא תחשוב שאתה צוחק עליה ועושה ממנה בדיחה..
אבל אם אתם סתם שלום או אפילו לא, תנסה להתחבר אליה כי אם סתם תגיד לה אתה תצא מוזר וקרינג בטירוף
שואל השאלה:
אנחנו מדברים יותר באינסטגרם מאשר פנים מול פנים אנחנו אותו שכבה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל איך לומר לה את זה אני לא יודע איזה מילים לומר
אנונימי
לדעתי
פנים מול פנים, הכי רומנטי והכי מדויק בעיניי מאשר צ'אט