3 תשובות
מה לעשות, זה הפורמט.. הם היו צריכים לקחת את זה בחשבון לפני שהם נרשמו לשם.
כן הזוי זה לא אמור להיות כלא..
אם מישהו מתעלף יזמינו לו אמבולנס או לא?
באותו הנושא: