4 תשובות
כי הם ממש משעממים נגיד ליה ממש מיותרת בקושי שומעים אותה ציפיתי שהיא תהיה יותר מעניינת,בנתיים הכי מדובר כרגע זה דוד.
כנראה כי עדיין אין איתן הרבה דרמות..
כי הם לא מעניינים.
כמו שליהיא המגניבה אמרה, ליה אמנם יפה וחמודה, אבל משעממת ושקטה מאוד. ללירן ודוד נתנו קצת זמן מסך.
כמו שליהיא המגניבה אמרה, ליה אמנם יפה וחמודה, אבל משעממת ושקטה מאוד. ללירן ודוד נתנו קצת זמן מסך.
כי הם משעממים
אני אהבתי את דרור אבל
אני אהבתי את דרור אבל
אנונימית
באותו הנושא: