7 תשובות
למצוא חברים חדשים
אנונימי
ככה גם אני הרגשתי עד לא מזמן ואז אחת שכנראה גם הרגישה ככה לפעמים פשוט אמרה שהיא לא רוצה להיות איתנו יותר. אני לא חושבת שכדאי לך גם לעשות את זה אם את אוהבת את החבורה
או לנסות יותר להשתלב ולבלוט בחבורה ואם זה לא עובד ואת עדיין מרגישה ככה אז לאט לאט להתרחק מהחבורה הזאת את לא אמורה להרגיש ככה
שואל השאלה:
הילדים האחרים מגעילים
הילדים האחרים מגעילים
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני כבר יכולה לעשות?
מה אני כבר יכולה לעשות?
אנונימית
ממש לא בסדר
אנונימי
ברוב החבורות יש מישהו שמרגיש בצד אבל זה לא בסדר שאת מרגישה ככה
באותו הנושא: