8 תשובות
כן, אני גם ככה אבל לא לפעמים אלא תמיד
לגיטמי
כן, זה בסדר גמור.
גם אני לפעמים מרגישה ככה
גם אני לפעמים מרגישה ככה
אני גם מרגישה לבד וזה ככה כבר כמעט וכל החיים שלי אני כבר התרגלתי לזה ולפעמים אני אוהבת את הלבד הזה
כע גם אני לפעמים מרגיש ככה חח
אני לפעמים מרגיש לבד אפילו שאני מוקף בחברים ואת האמת זה מוזר כי בכלל אני אף פעם לא לבד, הדיכאון תמיד איתי
ברור, לפעמים אפשר להרגיש לבד גם כשיש לך המון חברים, לגיטימי לגמרי
בטח שזה בסדר.
באותו הנושא: