2 תשובות
שואל השאלה:
אני בכיתה ט זה ל י
בתור התחלה ממליצה לך לעשות מגמת מחשבים
אם אתה רוצה אקסטרה סיכוי לתפקיד טכנולוגי אתה יכול ללכת למגשימים או משהו בסגנון הזה
והכי חשוב, אבל הכי חשוב זה פרופיל מתחת ל-64
דרך אגב, 8200 זו יחידה, לא תפקיד, ממליצה לך לקרוא קצת על תפקידים ולא לשאוף להגיע ליחידה כללית שיש בה מליון תפקידים
אנונימית
באותו הנושא: