2 תשובות
שואל השאלה:
אני בכיתה ט זה ל י
אני בכיתה ט זה ל י
בתור התחלה ממליצה לך לעשות מגמת מחשבים
אם אתה רוצה אקסטרה סיכוי לתפקיד טכנולוגי אתה יכול ללכת למגשימים או משהו בסגנון הזה
והכי חשוב, אבל הכי חשוב זה פרופיל מתחת ל-64
דרך אגב, 8200 זו יחידה, לא תפקיד, ממליצה לך לקרוא קצת על תפקידים ולא לשאוף להגיע ליחידה כללית שיש בה מליון תפקידים
אם אתה רוצה אקסטרה סיכוי לתפקיד טכנולוגי אתה יכול ללכת למגשימים או משהו בסגנון הזה
והכי חשוב, אבל הכי חשוב זה פרופיל מתחת ל-64
דרך אגב, 8200 זו יחידה, לא תפקיד, ממליצה לך לקרוא קצת על תפקידים ולא לשאוף להגיע ליחידה כללית שיש בה מליון תפקידים
אנונימית
באותו הנושא: