11 תשובות
מי אמר שיש בעיה?
תהני ממש בילוי לערב שישי
שואל השאלה:
שזה כאילו קשה וזה
שזה כאילו קשה וזה
אנונימית
יש אנשים שקשה להם, לך זה כיף אז מעולה..
כשיש שיטה מדויקת אז זה לא קשה
לא כולם מצליחים לקלוט את השיטה בקלות וגם לא כל שיטה עובדת על כל רכב
לא כולם מצליחים לקלוט את השיטה בקלות וגם לא כל שיטה עובדת על כל רכב
שואל השאלה:
לא יודעת המורה שלי הסביר לי והיה לי די קל
לא יודעת המורה שלי הסביר לי והיה לי די קל
אנונימית
שואל השאלה:
יא מה זאת אומרת למה לא עובדת על כל רכב
יא מה זאת אומרת למה לא עובדת על כל רכב
אנונימית
לחנות עם רכב קטן זה לא כמו לחנות עם רכב גדול
ואחרי שעוברים טסט את כבר מפתחת שיטה שעובדת יותר מהר ממה שמלמדים לטסט
ואחרי שעוברים טסט את כבר מפתחת שיטה שעובדת יותר מהר ממה שמלמדים לטסט
שואל השאלה:
מה זאת אומרת, אני לומדת נהיגה על רכב גדול
ומה הכוונה שיטה שעובדת מהר יותר
איך?
מה זאת אומרת, אני לומדת נהיגה על רכב גדול
ומה הכוונה שיטה שעובדת מהר יותר
איך?
אנונימית
^ את תגלי כשתסיימי עם הרישיון
השיטות שמפתחים עם הניסיון לרוב אסור בטסט כי בטסט מלמדים ככה שיהיה מינימום הפרעה לתנועה
השיטות שמפתחים עם הניסיון לרוב אסור בטסט כי בטסט מלמדים ככה שיהיה מינימום הפרעה לתנועה
שואל השאלה:
תודה לך
תודה לך
אנונימית
באותו הנושא: