6 תשובות
העור מגורה. צריך לגלח עם משהו כמו קצף גילוח או שמן
שואל השאלה:
מה עם סבון גוף?
מה עם סבון גוף?
אנונימי
את צריכה לגלח עם תחליף רחצה ומים
ואם זנ עדיין מופיע לך אז שימי קרם גוף אחכ
ואם זנ עדיין מופיע לך אז שימי קרם גוף אחכ
לא חושבת שסבון גוף זה אופציה טובה. עדיף אפילו שמן זית
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן ואיזה תחליף רחצה?
אני בן ואיזה תחליף רחצה?
אנונימי
שואל השאלה:
קנולה גם טוב כי בדיוק נגמר לנו?^^
קנולה גם טוב כי בדיוק נגמר לנו?^^
אנונימי
באותו הנושא: