9 תשובות
כי אנשים אוהבים לצאת על אנשים "חלשים" או רגישים
שואל השאלה:
^^כן אבל יש כאלה שיש קללות מסוימות שהן קשות להם לשמוע.
אנונימי
שואל השאלה:
^כן במיוחד אם זה על כל בן אדם וממש שהם משכירים על כלום וסוג של נוטף מהם הרוע
אנונימי
שואל השאלה:
מבין לגמרי
אנונימי
זה חלק מהשפה היומימית שלנו ויש אנשים שרגילים לדבר עם קללות וככה הם מביעים רגש מסויים של הומור , אני לא אקלל אנשים שהם לא חברים שלי בלי סיבה ברור. אבל אם חבר יבוא וייתן לי כאפה בצחוק אני אגיד לו בן זונה ואחייך אני לא רואה סיבה שלא כי שנינו יודעים שזה לא בכוונה לפגוע וככה מראים חיבה.
אני לא חושבת שזה מוריד מהערך שלנו, זה ההומור שלי והצורת דיבור שלנו.
ולהתנשא מעלינו ולהגיד שאנחנו ברברים, זכותכם. אבל אל תעלבו מזה שאנחנו נתעצבן ונצא עליכם כי אף אחד לא יותר טוב מאיתנו רק בגלל איך שאנחנו מדברים ולא ניתן לאנשים להתנשא מעלינו.
שואל השאלה:
^אבל למה לצאת על בן אדם ?
אנונימי
למה להתנשא מעל בן אדם?
שואל השאלה:
^כי יש אנשים מתנשאים. אני גם שונא שמתנשאים מעליי אבל כל עוד הבן אדם מכבד אותי ומתנשא לא בכוונה אני לא אצע עליו. כאלה שיגידו לי אתה מדבר שטויות וכו זה משהו אחר למרןת שאני משתדל לא לצאת על אנשים
אנונימי
אם אתה מכבד בן אדם ומבקש ממנו לא לקלל אותך והוא כן זאת כבר בעיה