24 תשובות
מאיזה אזור את?
כי אם את שואלת שאלה כזאת אני בטוחה שאת לא גרה בדרום
כי אם את שואלת שאלה כזאת אני בטוחה שאת לא גרה בדרום
ומה עם נפגעי החרדה?
שואל השאלה:
^^המרכז
^^המרכז
וואי כפרה אפילו אם לא לך קשה טיפה כבוד
זלזול.
אנונימית
חח, היו פה כמה מאות טילים. הבית רועד, גם אני הייתי אדישה לפני רגע. עכשיו כבר לא, חוץ מזה שגם מתו אנשים.
כי זה ממש מלחיץ מה
שואל השאלה:
לא נו לא בקטע מזלזל
אני פשוט באמת לא מבינה למה אנשים לוקחים ככ קשה משהו שיש סיכוי קטן מאוד שיעשה להם משהו
כאילו תכלס יש יותר תאונות בכביש מאשר עם טילים
לא נו לא בקטע מזלזל
אני פשוט באמת לא מבינה למה אנשים לוקחים ככ קשה משהו שיש סיכוי קטן מאוד שיעשה להם משהו
כאילו תכלס יש יותר תאונות בכביש מאשר עם טילים
ליטרלי רקטה נפלה בתוך בית של מישהו וילד בן 6 מת
זה היה יכול להיות כל אחד אחר
זה היה יכול להיות כל אחד אחר
אני מסכים איתך, כשעשרות אנשים מתו מהקורונה כל יום לאף אחת לא היה אכפת ואנשים שמו זין על ההנחיות, אבל המצב כרגע גם קשה.
אחותי עם כל הכבוד אני לא ממש נלחצת מזה אבל מבינה אנשים שכן
לא בכל יום מפציצים אותך והסיכוי שתפגע קיים ואי אפשר באמת לדעת מי וכמה יפגעו בגלל זה זה מפחיד
לא בכל יום מפציצים אותך והסיכוי שתפגע קיים ואי אפשר באמת לדעת מי וכמה יפגעו בגלל זה זה מפחיד
ממש קצת?
יש המון נפגעים בנפש ובגוף.
המון.
ונכון שיש דברים יותר מסוכנים אבל זה גם מסוכן!!!
ומה זה השאלה הזאת למה אנשים ככ מפחדים מהטילים??
אנשים אשכרה מתו ונפצעו מזה!!!!!
יש המון נפגעים בנפש ובגוף.
המון.
ונכון שיש דברים יותר מסוכנים אבל זה גם מסוכן!!!
ומה זה השאלה הזאת למה אנשים ככ מפחדים מהטילים??
אנשים אשכרה מתו ונפצעו מזה!!!!!
סיכוי קטן נייס לא משנה מה תגידי אני מתה מפחד היה לי כמה אזעקות לפני כמה דקות וזה מפחיד ואני מפחדת על חברים שלי בייחוד המצב ביפו
אני גרה בדרום וסובלת מ"טפטופי גשם" כמעט כל חודש ובהסלמות ומלחמות כל חצי שעה.
התחושה היא חסרת אונים את שומעת שוב ושוב ושוב צבע אדום, בומים חזקים שמרעידים לך את הבית, הפסקות חשמל לכמה שעות בגלל נפילה ליד הבית (רק לפני חצי שעה חזר לי החשמל), חיילים ושוטרים נלחמים תוך כדי שפוגעים בהם, ילדים יושבים בממ''ד שעות בוכים ומפחדים.
לאף אחד לא אכפת מהסטטיסטיקה (מה הסיכוי שקסאם או רקטה תפגע בבית שלי).
בעיות נפשיות כמו התקפי חרדה ודיכאון מתגברים בתקופה הזאת במבוגרים, נערים, ילדים וגם פעוטים.
התחושה היא חסרת אונים את שומעת שוב ושוב ושוב צבע אדום, בומים חזקים שמרעידים לך את הבית, הפסקות חשמל לכמה שעות בגלל נפילה ליד הבית (רק לפני חצי שעה חזר לי החשמל), חיילים ושוטרים נלחמים תוך כדי שפוגעים בהם, ילדים יושבים בממ''ד שעות בוכים ומפחדים.
לאף אחד לא אכפת מהסטטיסטיקה (מה הסיכוי שקסאם או רקטה תפגע בבית שלי).
בעיות נפשיות כמו התקפי חרדה ודיכאון מתגברים בתקופה הזאת במבוגרים, נערים, ילדים וגם פעוטים.
תנסי להבין את התחושה של האנשים שחווים את זה כל הזמן
את מעצבנת אותי
חוסר כבוד מוחלט.
יש אנשים שפוחדים מזה אי אפשר להסביר למה כמו שאת לא יכולה להסביר את הפחדים שלך ולהתנשא עליהם ממש אבל ממש לא עוזר!
את יכולה לתמוך בהם ולחזק אותם במקום לרדת על זה שהם פוחדים.
ובואי, אם את גרה במרכז אין לך שום זכות לדבר, את יודעת מה זה בשביל תושבי הדרום לשמוע אזעקה ולהיות בידיעה שיש לך 15 שניות לרוץ למקלט ואפילו פחות? ולרובם אין מקלט בתוך הבית, צריך לצאת החוצה ולהיכנס למקלט עם אנשים זרים! אני רוצה לראות אותך מספיקה לעשות את כל זה בדקה, חצופה
יש אנשים שפוחדים מזה אי אפשר להסביר למה כמו שאת לא יכולה להסביר את הפחדים שלך ולהתנשא עליהם ממש אבל ממש לא עוזר!
את יכולה לתמוך בהם ולחזק אותם במקום לרדת על זה שהם פוחדים.
ובואי, אם את גרה במרכז אין לך שום זכות לדבר, את יודעת מה זה בשביל תושבי הדרום לשמוע אזעקה ולהיות בידיעה שיש לך 15 שניות לרוץ למקלט ואפילו פחות? ולרובם אין מקלט בתוך הבית, צריך לצאת החוצה ולהיכנס למקלט עם אנשים זרים! אני רוצה לראות אותך מספיקה לעשות את כל זה בדקה, חצופה
המצב הזה זה לא רק מתים, זה פחד, טראומות, להיות כל הזמן בממד, עזעקות תחשבי שיש ילדים קטנים ומה זה בשבילם. זה לחיות בפחד ואף אחד לא רוצה את זה. תחקבי שאת רואה רקטה מעלייך ושומעת בומים זה חוויה מפחידה
"מתו קצת"
חיים של בני אדם וחיילים זה לא מספרים וסטטיסטיקה,
ילדות שיושבות עם התקפי חרדה במקלטים וממדים זה לא משהו שצריך לעבור עליו על סדר היום, פגיעה בנפש ברכוש ובגוף זה לא דבר תקין וזה דבר שצריך לגנות ולפעול בחריפות נגדו עד להחזרת הביטחון.
לדעתי האמירה "מתו קצת" זו אמירה נוראית וקרה,
כשזה בן משפחה שלך פתאום זה לא "קצת" זה כל העולם.
ולא מדובר רק על הטילים, אלא גם על ההתפרעויות שהערבים עושים בישראל, שריפות בתי כנסת יהודיים חנויות רכבים ועוד, אולי את גרה באזור בטוח, אבל מאתמול תושבי לוד יושבים בבתים בפחד אלוהים לא לצאת מהבית שאולי יעשו עליהם לינץ.
חיים של בני אדם וחיילים זה לא מספרים וסטטיסטיקה,
ילדות שיושבות עם התקפי חרדה במקלטים וממדים זה לא משהו שצריך לעבור עליו על סדר היום, פגיעה בנפש ברכוש ובגוף זה לא דבר תקין וזה דבר שצריך לגנות ולפעול בחריפות נגדו עד להחזרת הביטחון.
לדעתי האמירה "מתו קצת" זו אמירה נוראית וקרה,
כשזה בן משפחה שלך פתאום זה לא "קצת" זה כל העולם.
ולא מדובר רק על הטילים, אלא גם על ההתפרעויות שהערבים עושים בישראל, שריפות בתי כנסת יהודיים חנויות רכבים ועוד, אולי את גרה באזור בטוח, אבל מאתמול תושבי לוד יושבים בבתים בפחד אלוהים לא לצאת מהבית שאולי יעשו עליהם לינץ.
אנונימי
אחלה זלזול.
.
תכנית אסור לאמר שזה סיכוי נמוך שיפגע טיל במישהו כי תכנית הכל יכול לקרות ואסור ככה לזלזל
איך את רוצה שניקח את זה? בשמחה וצהלה? לא הבנתי
א. יש כאלה שמפחדים מהטילים לא דווקא כי הם יכולים למות מהם יותר כי אולי אנחנו נכנס למלחמה או בגלל הרעש או העובדה שיש אנשים רעים כאלה או פחד על אנשים קרובים או אם את לא מהעוטף אז אני לא יודעת אם את מרגישה אבל הבית רועדד את מרגישה שעוד רגע התקרה נופלת עלייך ויש עוד מליון סיבות ב. אל תזלזלי בהם ככה את לא יודעת מה הם עברו ובאיזה מצב זה תפס אותם נגיד לאחותי הקטנה יש טראומה מזה בגלל שזה תפס אותה ביומולדת עם מיליון אנשים אחרים בבית שצמוד לקריזה ואחרי זה גם הייתה להם נסיעה וכל הנסיעה הם עלו ירדו מהאוטו בגלל שכל רגע היה צב''א וגם שכן שלי בכה בגלל שאחים שלו הגדולים היו שמה ממש מבינה? זה לא בהכרח קשור לסיכוי שזה יפגע בהם
באותו הנושא: