7 תשובות
תסבירי למורה איך הגעת לזה פשוט
תדברי איתו/ איתה
תנסי לדבר איתה
תכתבתי מכתב לא ארוך מדי ותנסי שיהיה ענייני, קודם כול אני אמליץ לא להתעכב יותר מדי על לפאר את עצמך כל כמה שאת אדם ישר שמעולם לא העתיק באף בחינה וכל המורים יכולים להעיד על זה כי אני לא בטוח כמה זה עוזר, תתמקדי בלהסביר בדיוק את מה שעשית מבחינה מתמטית (אל תכתבי "ניחשתי"), איך הגעת לתוצאה הזו ולמה לדעתך חלה אי הבנה ולא מדובר בהעתקה.
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה רבה ! אני צריכה להסביר איך הגעתי לפונקציה מסוימת..ואני באמת לא זוכרת (ובואו בינינו לא העתקתי אחרת הייתי מודה)
אנונימית
תפתרי שוב את השאלה ותנסי להיזכר, מה שלא יהיה אל תכתבי שפשוט ניחשת
שואל השאלה:
תודה רבה רבה !
אנונימית