10 תשובות
מילים יפות ממש
מדהים:)
ואוו יפה ממש
מרגש
מרגש
מהמם.
מזדהה עם המילים
מזדהה עם המילים
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם! יש לכם אולי ביקורת בונה?
תודה רבה לכולכם! יש לכם אולי ביקורת בונה?
אנונימית
^אני חושבת שהכתיבה לגמרי יפה אך במקום בכל בית שיש את המשפט 'אבל איך להגיד לך?' אפשר לשנות למשפט אחר שהמטרה תהיה דומה אך כתובה אחרת ורק בבית האחרון להוסיף את המשפט ההוא. סהכ אחלה של כתיבה, המשיכי כך ומאמינה שלאט לאט תשתפרי ותראי שינוי. יפייפה(:
בסוף את צריכה לרשום "גלה לי" לא?
שואל השאלה:
^חח לא, אבל ניסיון יפה ;)
^חח לא, אבל ניסיון יפה ;)
אנונימית
אין ממש ביקורת להעביר
רשמת את הכל בצורה דוייקת
רשמת את הכל בצורה דוייקת
בכנות אין לי ביקרות להעביר
באותו הנושא: