8 תשובות
וואלה גם לי
אין מועדי ב?
שואל השאלה:
לאא איןן :((((((((
וזה עוד בעל פה ישאלו אותי שאלות בעל פה ואין לי מושג מהחיים שלי ואני הכי ביישנית לא אדע מה לענות ולא טובה בלחרטט אדם זר אני מתביישת לדברררר
לאא איןן :((((((((
וזה עוד בעל פה ישאלו אותי שאלות בעל פה ואין לי מושג מהחיים שלי ואני הכי ביישנית לא אדע מה לענות ולא טובה בלחרטט אדם זר אני מתביישת לדברררר
אנונימית
זה הבגרויות של המגמה זה חרא
https://youtu.be/yhivl6fln3s
קפה
קודם כל לא להילחץ
את תסגרי את הטלפון ותלכי לישון, שימי שעונים מעוררים לבוקר ואפילו תכיני איזה קפה שיהיה לך קל לגשת אליו בבוקר.
את תסגרי את הטלפון ותלכי לישון, שימי שעונים מעוררים לבוקר ואפילו תכיני איזה קפה שיהיה לך קל לגשת אליו בבוקר.
שואל השאלה:
^^^תודה על הקישור עכשיו אני בהחלט יכולה לישון בשקט
^איך לא להילחץ איך איך איך אני לחוצה תמיד זה יהיה מול בוחן והוא שואל שאלות ואני לא יודעת וזה יהיה כל כך מביך שפשוט אעמוד מולו ואגמגם או אגיד שאני לא יודעת את התשובה :(((((((((
^^^תודה על הקישור עכשיו אני בהחלט יכולה לישון בשקט
^איך לא להילחץ איך איך איך אני לחוצה תמיד זה יהיה מול בוחן והוא שואל שאלות ואני לא יודעת וזה יהיה כל כך מביך שפשוט אעמוד מולו ואגמגם או אגיד שאני לא יודעת את התשובה :(((((((((
אנונימית
באותו הנושא: