6 תשובות
את יכולה להגיד שיש לך חום ולבקש מועד ב'
לנסות לבקש מועד ב. בהצלחה❤
את יא? גם לאח שלי יש מחר חח.. בהצלחה אגב כל האלה מהטיקטוק שמתלוננים מעלים לי חרדות כלפי הבגרויות ): לא רוצה להגיע ליא חח
אנונימית
אבל בהצלחה (:
תהיי בריאה אמאלה
תהיי בריאה אפילו אלוהים לא יכול לעזור
באותו הנושא: