36 תשובות
די כבר עם השאלות האלו
זו האמונה שלהם
"פרו ורבו"
שואל השאלה:
מה קשר משפט ששמעתי מאחרים ממש לא אני ראיתי בעצמי לפני כמה ימים באוטובוס עלתה
איזה מישהי עם ילד בעגלה תינוק ועוד 4 איתה לא נורמלי ואף אחד מימהם לא העביר רב קי אי כמה אני שנ*וא אותם
אנונימי
נכון נכון אבל..
באיזה שלב זו "בעיה" שלך?
מה הפתרון שלך? להגביל ילודה?
אם הם רוצים לעשות זאת - הם יעשו זאת.
אתה מתלונן סתם
ולא נראה לי שזה קרה לך
שואל השאלה:
אפילו אחרי 3 ילדים שאישה מביאה היא מתעייפת
איך זה להביא עוד ועוד מאיפה הכח
אנונימי
ובהנחה שזה קרה (בטוחה שהוספת או המצאת)
אז מה אם יש לה ילדים
בגלל זה לשנוא?
הבעיה בכם
שואל השאלה:
לא מה קשר לא בגלל הילדים אני שונא בגלל דברים אחרים
אנונימי
זה כבר לא עניינך אם היא מתעייפת או לא זאת בחירה שלה
גם יש חילונים עם 5 ילדים למה על זה אתה לא מתלונן? יש לי אקס אתאיסט עם משפחה גדולה אם הוא יגיד מילה על כמות הילדים של חרדים הוא צבוע יותר מידיי
נו באמת
מה הבעיה שלכם נגדם
סתם שנאת חינם
עכשיו כשאני בצד החילוני אני מבינה שהבעיה לגמרי בחילונים
אני נגד היהדות כן? היא זיוף ואנשים סתם מתענים בשבת בגלל הרבנים האלה אבל סתם לשנוא אותם? דיי נו הם אנשים טובים ותמימים שנפלו למלכודת היהדות
והדת נמצאת פה בשביל סדר וערכים זה לא שדתי שעושה חסדים ושמכבד את אמא שלו ולא הולך לשתות בלילה ולדפוק מכות לעוד ערסים באמת ראוי לשנאה
בגלל זה ברור לי שאתם שמעתם ששונאים אותם מהצד אז אתם מעתיקים תלונות ולא מפסיקים עם הזיוף הזה כבר אין סיבה אמיתית לשנוא את מי שבאמת דתי
שואל השאלה:
גם בגלל הילדים
אנונימי
שואל השאלה:
כי אין לי שום בעיה עם חילונים שום בעיה אבל חרדים כן,
אנונימי
שואל השאלה:
לע אני לא רוצה עכשיו לפתוח פולטיקה
אנונימי
אין סיבה את האמת
אתה סתם שונא אותם שנאת חינם
הסברתי פה למה
אבל זה חסר תועלת כי מי שמזייף ימשיך לזייף
בטח אנשים סולדים ממני מרוב כנות
קחו ממני דוגמא ולא מהמתלוננים סתם
אפשר להיות חילוני ולהבין שאין סיבה לשנוא אותם
שואל השאלה:
אני שונא אותם רק בגלל זה שהם מונעים מאתנו ביום שבת ללכת
אצל חברים כי הם לא רוצים בשבת
תחבורה ציבורית
אנונימי
שואל השאלה:
גועל נפש
אנונימי
זה משהו אחר
אבל זה לא אשמת האזרחים
בגלל זה לשנוא אותם?
זה אשמת מי שאחראי על החוק עליו תתלונן
לא על אמא תמימה שרבנים הצליחו לעבוד עליה שהיא חייבת כיסוי ראש ופרו ורבו ועוד כל מיני
דיי לשנוא אזרחים תמימים סתם
שואל השאלה:
אני כל שבוע עובד כמו חמור ורק בשבת יש לי אפשרות
ללכת לחברים הורים למה שהם ימנעו מאתנו תחבורה למה,
אנונימי
אגב זה יולדים לא מולידים
1. הם מולידים כי אסור א מצעי מניעה.
2. זאת מצווה "פרו ורבו" - שלדעתי לקחו אותה לא נכון. אלוהים ציווה על אדם וחווה כדי שיתרבו בעולם ויכסו אותו, וברגע שזה קורה אז אין צורך להמשיך, ולא על בני ישראל, ככה שהם לא אמורים להוליד 500 ילד.
3. אישית אני לא רוצה שיתרבו לי סביב לעין. לא בקטע רע אני פשוט לא אוהב את הרעיון שמישהו שלא "מהקבוצה שלי" יהיה סביבי כל היום, בעוד שמה שמוכר לי הולך ודועך.
למקרה שלא הבנת

***זה אשמת מי שאחראי על החוק עליו תתלונן
לא על אמא תמימה שרבנים הצליחו לעבוד עליה שהיא חייבת כיסוי ראש ופרו ורבו ועוד כל מיני
דיי לשנוא אזרחים תמימים סתם***

ואיך עברת מזה לאוטובוסים בשבת? אתה מחפש לשנוא בכוח?
שואל השאלה:
אם 75% (רוב מוחלט) מהאוכלוסיה חטשבת שצריך תחבורה ציבורית בשבת ואין תחבורה ציבורית בשבת- זו כפייה דתית!!
יש המון סיבות למה חשוב שתהייה תחבורה ציבורית בשבת ויש גם סיבות למה לא, אבל במדינה דמוקרטית הרוב לא מחוייב לשכנע את המיעוט שהוא צודק כדי שמשהו יתקיים
אנונימי
כפייה דתית של האמא התמימה?
לא!
תשנא את מי שאחראי על החוק זה הוא שכפה את זה הרי רוב המדינה מעדיפה בלי
עליו תתלונן
לא על אמא עם ילדים
זה ברור שאתה סתם מחפש להשניא ולא באמת מתלונן אבל נזרום
לחלק מהפוליטקאים יש אינטרסים להמשיך לזייף את הדת בשביל סדר
זה לא אשמת האזרחים התמימים
שואל השאלה:
למה כי הם רוצים שזה היה יום מנוחה
אנונימי
גם לגויים יש יום מנוחה
יום ראשון
שואל השאלה:
בסדר אבל לא מונעים תחבורה ציבורית למה אנחנו במדינה 10 מיליון אנשים מיעןט הדתית מיליון הם מונעים ממדינה שלמה שלא יסעו בשבת לא נורמלי
אנונימי
שוב

***תשנא את מי שאחראי על החוק זה הוא שכפה את זה הרי רוב המדינה מעדיפה בלי
עליו תתלונן
לא על אמא עם ילדים***
זה רק מה ששמעת מאחרים נכון?
אנשים מעתיקים תלונות זה משהו
אני כבר סוג של חילונית (חרדית לשעבר) אז זה לא שיש לי אינטרס להגן דווקא הבעיה בחילונים דיי כבר לזייף אתם לא באמת שונאים אותם אתם לוקחים מאחרים כי שמעתם זה עצוב רובכם לא הכרתם חרדים אפילו
למי אכפת שיולידו גם 20
אם משפחה חילונית היו מולידים התגובות בטח היו וואו איזו משפחה יפה ומאושרת וגם להם יש איזה 5 לי יש רק תאום
שואל השאלה:
אני אשנא גם את חרדים תמימים ואת כל הדתיים אני בחיים לא יהיה בעד
אנונימי
הנה
מתנהג כאילו לא קראת
למה אתה עדיין שונא אותם? זה הוא לא הם
שואל השאלה:
סבבה אני את שלי אמרתי ,
אנונימי
החרדים לא משתמשים באמצעי מניעה
אז אם הם נכנסים להריון אסור להם גם הפלות לפי דעתי
וגם הם חושבים שזה מצווה להביא כמה שיותר ילדים או משהו כזה לא התעמקתי יותר מידי
א. איזה יופי לראות שאתה שונא אותי (דתי לאומי)
ב. אולי תיסגר על עצמך? אתה כל רגע עובר מסיבה לסיבה למה אתה שונא חרדים, זה פשוט מראה שאין לך סיבה אמיתית אלא אתה סתם שטוף מוח נגדם ושונא אותם שנאת חינם
אנונימי
כי זאת מצווה ושאלה אתה גם תשנא את החרדי/הדתי שיבוא לעזור לך או שיציל לך את החיים ?
בדיוק ^^
לא עשית לו כלום
רק הוא פה מביא את הרוע שלו יש סיבה לשנוא אותו
אבל לא נרד לרמה הזאת אפילו שהוא שונא בלי סיבה אמיתית
זה לא הם
אם השליטה הייתה אצלהם היה אסור לפתוח עסקים לא כשרים בארץ ועוד..
זה נטו מי שאחראי על החוק
עליו תתלונן
כמה פעמים אפשר להגיד את זה?
אתה שונא סתם אזרחים תמימים

בטח עכשיו תגיד:
"מה אני משום מה לא מבין את מה שכתבת"
או תתעלם כאילו מעולם לא קראת את זה כמו הרבה מזוייפים

דיי כבר עם השנאת חינם והמושפעות והלקיחת תלונות מאחרים שמוציאים אתכם אהבלים ועוד הניסיון להשניא אנשים תמימים איכס
הם לא עשו לך כלום
נטו מי שאחראי על החוק עשה
עליו תגיד גועל
שואל השאלה:
אני לא סתם מחפש לשנוא אני אמרתי את שלי!
אנונימי
תלמד בראשית וגוי גדול וכל זה
זה מצווה