12 תשובות
תלוי, כל אחת לעצמה. וזה גם אף פעם לא רק זה או רק זה
יש כאלה שכן וכאלה שלא
תלוי יש ויש..
שואל השאלה:
נו נשמה של ברבור אני מדבר אם כן יהיה לה איפור שם
אנונימי
שואל השאלה:
ובואי מישהי עכשיו בבית שלה לבד היא לא תתאפר בשביל עצמה
אנונימי
כן היא לא תתאפר כי אין לה איך נשמה
שואל השאלה:
אבל תכלס לא

אם עכשיו אותה אחת שאומרת שהיא מתאםרת בשבילה אם היא תיהיה באי בודד היא לא תתאפר או משהו תכלס
אנונימי
זה דווקא לא נכון
אני מתאפרת לכיף מאיזה גיל 8, אבל אני לא אלך לבית ספר עם איפור 99% מהזמן, כי זה נטו בשביל עצמי.
שואל השאלה:
לא לכעוס כפרה של פפא
זה לא בולשיט
פשוט אין מה לענות כי זה כן אינדיקציה
למה? כי זה מה תעשי הזמן שלא תיהיה חברה הרי את עושה את זה בשביל עצמך
ולא אני לא מתמרמר הכל טוב ושיהיה לך חלומות מתוקים
אנונימי
שואל השאלה:
קיצר חארטא לדעתי אבל אולי תוכיחו לי אחרת
אנונימי
שואל השאלה:
לא ענית לי לגבי הזה של האי בודד
ולהגיד זה נו התשובה שלי בגוף התשובה שלך
עשית את זה בשביל הכיף אבל איפה בבית כדי להעביר את הזמן
את עכשיו מתאפרת בשביל להעביר את הזמן או כדי להראות יפה
אם להעביר את הזמן את אז תתאפרי כמו לא יודע ואם להעביר את הזמן אבל מתאפרת יפה זה בשביל ללמוד לזמן שתצאיממהבית
אנונימי
כי זה בולשיט. זה לא אינדקציה לשום דבר, כי החברה היא לא הדבר היחיד שחסר באי בודד. קיצר תשיג לעצמך קצת חיים במקום להתמרמר על זה שיש בנות שעושות דברים בשביל עצמן. לילט