13 תשובות
לא, הם רק מאיימים
אל תפחדי בע"ה יהיה בסדר :) ה' שומר על כולנו והוא לא ייתן ששערה מראשנו תיפול 3>>
אם תרצי לדבר אני זמינה
הכל טוב, נדע להתמודד עם זה
יש הקב"ה בעולם
אין לך מה לפחד.
אין סיכוי שזה יקרה יש לנו שם מרגלים והם סתם מאיימים הם יודעחים שזה לא שווה לעשות את זה
כי אם הם יעשו את זה אז *מלא* מדינות ותחילו מלחמה
הם לא יעשו כלום
ואלוקים איתנו חברים
איראן יצטרכו להתמודד עם ארה"ב ועםכל המערב לפני שהם יתעסקו איתנו
די לשקר על הז*ן שלהם האזרחים שלהם ושלנו הם כן יעשו טת זה
לא כדאי להם להתעסק איתנו
ברור הם מפחדים מהמשתמש סטיפס שחם לו
אם הם יעשו את זה הם יתחילו מלחמה שהם לגמרי יפסידו בה אז אל תהיי בלחץ הכל בסדר
יפסידו זה מגניב אבל כמה אצלנו ימותו?
אנונימי
לא הם סתם מאיימים
^^^ הם יפסידו אבל בשביל לנצח צריך לעשות דרך ןהדרך הזאת זה אלפי מתים פה ושם ותכלס אני זוכרת תקפנו אותם פעם אחת לפני כמה חודשים ואז כלכך פחדתי שיהיה משהו אבל את רואה הם לא עושים כלום מראה על פחד וחששה