11 תשובות
עם כן הייתי מנתק איתה קשה באמת עם כל הקושי
להגיד שזה הדדי אם זה נכון ואם לא לדחות בנימוס וזהו
אוץ
תגידי לה סורי אני לא לסבית או תגידי לה יש לי חבר או משהו
תברחי מהר מהר
אני אאמין אותך איך לברוח מאנשים אני מומחה בזה
את נמשכת לבנות בכלל? תסבירי לה שלא מתאים, ושאת אוהבת אותה בתור חברה טובה שלך לא מעבר
אם את בקטע שלה אז לכי על זה!
ואם לא אז תגידי לה בנימוס שזה לא לעניין כדי שלא תיפגע.
בהצלחה 3>
תגידו לי אתם רציניים פה בתגובות? היא רשמה שהיא גם מרגישה אלייה משהו .
קיצר פשוט תנשמי ותרשמי לה שאת אוהבת אותה בחזרה , אולי גם תדברו פנים מול פנים
נו אחלה לשתיכן יש רגש אחת אל השניה
דברו על זה לכי תדעי לאן זה יגיע
היא רצינית?
נושמת עמוק
יואו