7 תשובות
לא רק אותך

בהתחלה ממש אהבתי אותה ואמרתי אין היא המנצחתת, ועכשיו אני לא סובלת אותה
היא לא מעצבנת אבל היא ממש נדבקת ומתנהגת בילדותיות
אנונימית
לא,את כולם
גם אותי היא מעצבנת אבל גם רוי מעצבן לא מגניב להאשים אותה שלא בחרו בו
היא בלתי
פשוט ילדותית מידי שרוי יברח ומהר סתם כולנו נתפסו עליה
לא רק אותך. בהתחלה היא הייתה חמודה ואז היא נדבקה לרוי כמו מסטיק לסוליה והיא פשוט ילדותית. אמר לה את דעתו הלכה להתבכיין אצל חברות שלה גם מי ישמע מה הוא אמר לה. רוי באמת צריך להציל את עצמו הוא הרבה יותר בוגר