12 תשובות
לא, כל עוד הוא מתנהג ככה עם טליה אהוב הוא לא יהיה.
שואל השאלה:
^לא מצדיק את ההתנהגות שלו אבל בואי.. היא גם מחפשת אותו קצת
אנונימי
שואל השאלה:
במיוחד לאחרונה
אנונימי
^^^חד משמעית, מסכימה.
ההפך..כל מי שרב עם טליה ישר שנוא על הרוב וזה הזוי לדעתי
פעם הוא היה הרבה יותר אהוב
שואל השאלה:
לא הבנתי גם למה כל כך מתים על טליה?
אנונימי
שואל השאלה:
היא ממש מובילה בסקרים בפער מאוד גדול מהמשתתפים האחרים
אנונימי
שואל השאלה:
אני מעדיף בהרבה את בר שהיא הרבה יותר אמיתית ממנה
אנונימי
אופק חד משמעית הדייר הכי אהוב עליי בבית!
אבל כל עם ישראל נהפך לכת של טליה..
אנונימית
שואל השאלה:
מחזק
אנונימי
אין ממש סיבה מוצדקת להערצה המוגזמת שלה
זה פשוט התפתח מזה שהרבה שנאו אותה בבית האח ואז לצופים היה צורך להראות שאוהבים אותה מבחוץ וזה המשיך בצורה אובססיבית
הדבר היחידי שבאמת אפשר להחמיא ולאהוב אצלה זה שיש לה איפוק עצמי והיא לא תריב בצורה מוגזמת ותדע מתי להפסיק את השיחה לפני שזה יתפוצץ לריב..אבל שוב, זה לא סיבה מספיק טובה להעריץ אותה כאילו היא אלוהים
אנשים מגזימים
אני לא מתה על טליה היא בסדר
ואני לא אוהבת את אופק בלי שום קשר אליה
אנונימית