12 תשובות
כן, שוביניסט
אפליה בצורה האפילה והעלובה שלה. דוחה ביותר.
שואל השאלה:
הוא גם עשה לנו הרצאה על מה אנחנו אמורות לעשות ואיך אנחנו מתנהגות ועל ההתפתחות שלנו כביכול בגלל שהוא החליף את המורה לספורט שלנו
אנונימית
זה ברור שכן
את בעצמך יודעת את זה
את פשוט רוצה לשתף

דיברת על זה עם משהו
אצלנו בבית ספר כבר הייתה מתחוללת מהומה על דבר כזה
ובצדק
יכול להיות שבהרצאה שלכם הוא גם שם שם דעות משלו. נו טוב פשוט תקשיבי להתפתחות וכאלה ואם חושבת שהוא טועה בנוגע להתנהגות אז אל תסכימי.

אבל בסופו של דבר את לא תשחקי כדורגל וגם הבנות ששיחקו כדורגל יפסיקו אז אל תיעחבי
סתם מורה שוביניסט לספורט
שואל השאלה:
לא אכפת לי חשבתי על זה ולא הייתי בטוחה בעצמי אז שאלתי
אנונימית
כן כן זאת אפליה אבל מה אכפת לך כולה מורה לספורט