10 תשובות
לא נורא בכלל
לא נורא מחר הם ישכחו את זה
שואל השאלה:
איך זה לא פדיחותת?
תחילת שיעור נורמלי אין לי מושג מה עשיתי בצד של הבנים ופתאום באמצע נקראת נוכחות כל הבנים רואים אותי מחליקה על המורה שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
לפחות הוא תפס אותי אם לא הייתי דופקת חליקה על התחת ואז תוסיפו לפדיחה.. הלוואיי שישכחוו אוףך
אנונימית
זה לא נורא זה מצחיק ואני בטוחה שזה יגרום לך אפילו להיות עוד יותר מעורבות חברתית וכולם יחשבו שאת מצחיקה ומגניבה למרות שזה נשמע די טפשי אבל ככה זה..
חחח לא כל כך פאדיחה..
אני וחברה שלי עשינו מתיחות ביחד פתאום היא הפליצה..לה יותר פאדיחות..
למחרת כבר לא זכרתי.. עכשיו םתאום נזכרתי בזה שסיפרת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח איזה עידוד תודהה❤
אנונימית
לא נורא, זה משהו מאוד קטן.
כל אחד נופל לפעמים.
מה
איך זה קרה חח
שואל השאלה:
המורה שלהם קרא שמות והמורה שלי בדיוק שלחה אותי להביא לו משהו.. הקיצר אין לי מושג אבל פשוט החלקתי עליו ואז ואז הוא תפס אותי וכולם צחקו
אנונימית