5 תשובות
אני חושבת שכדאי לתת לפחות יום מנוחה אחד לשריר
עדיף לעשות ימי מנוחה באמצע
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם
בזמן שאתה מתאמן יש לך תהליך של פירוק שריר וכשאתה נח ולא מאיץ את השריר הוא נבנה ומתחדש. לכן כל כך חשוב לקחת יום מנוחה ולא לאמן את אותה קבוצת שריר יום אחרי יום