5 תשובות
לא, הייתה הופעה טובה
אנונימי
ממש לא אם הייתי הולך הייתי מוציא איזה 400 לפחות אני מת על החולצות שלהם
לא
אנונימי
לא עד עכשיו אני מתחרט שלא קניתי בנדנה
לאלא
מדהים
מדהים
באותו הנושא: