5 תשובות
שואל השאלה:
נגיד ב-12 או שזה מוקדם מדי?
אגב היי אשתיי
נגיד ב-12 או שזה מוקדם מדי?
אגב היי אשתיי
אנונימית
ב13:00 נראה לי
תמר??
תמר??
לאלא זו תמר של בון ג'ובי
שואל השאלה:
לאא ראיתי את זה רק עכשיו
והיי חח
לאא ראיתי את זה רק עכשיו
והיי חח
אנונימית
ממש מוקדם
כי בטח יהיה מפוצץ
כי בטח יהיה מפוצץ
באותו הנושא: