7 תשובות
תגידי לה
אנונימי
למה שלא תתוודי את?
היא קודם צריכה להרגיש שאתה מרגיש עליה אותו הדבר,
שואל השאלה:
כי אני מפחדת להרוס את החברות שלנו
כי אני מפחדת להרוס את החברות שלנו
אנונימית
שואל השאלה:
אם כבר להרוס אז שהיא תהרוס
אם כבר להרוס אז שהיא תהרוס
אנונימית
למה שזה יהרוס? אם החברות אמיתית זה לא יהרס
שואל השאלה:
לדעתי גם אם יש חברות אמיתית זה יהרוס כי להמשיך לה יותר חברה של מישהי שאת יודעת שמאוהבת בך זה מביךך
לדעתי גם אם יש חברות אמיתית זה יהרוס כי להמשיך לה יותר חברה של מישהי שאת יודעת שמאוהבת בך זה מביךך
אנונימית
באותו הנושא: