5 תשובות
תגידי לה שאת קצת מחבבת אותה ושאת רוצה לדעת אם זה הדדי, אם היא אומרת שכן אז זה מעולה ואם היא אומרת שלא אז יהיה לכן קצת מביך כמה ימים אבל תנסי לא לעשות מזה סיפור ולדבר איתה רגיל ואחרי כמה זמן להגיד לה שאת בקטע של מישהי אחרת ואז היא לא תחשוב שאת עדיין רוצה אותה
בהצלחהה
שואל השאלה:
אני לעולם לא אוכל לשקר למישהי שאני אוהבת, זה פשוט לא אני...
אנונימית
אז אם היא אומרת לך שלא תנסי שיעבור לך ממנה כזה
מניסיון עם חבר הכי טוב שלי
גם אני אמרתי לו שאני אוהבת אותו אבל ידעתי לפני מה תהיה התשובה שלו, ידעתי שהוא לא רוצה אז עשיתי את זה נטו כדי להוריד את העול הזה מעצמי
אני יודעת שאת מרגישה כאלו את לא יכולה להיות לידה ובו זמנית את ככ רוצה להיות לידה ואז יודעת גם שזה יעשה לך רע
אני מבינה אותך באמת באמת
אבל בבקשה! תגידי לה! תבהירי לה שככה את מרגישה, תנסי לגשש לפני, לראות אם יש לה מישהי אם היא שמה על מישהי עין, תעשי את זה בסתם שיחה בין חברות. אבל תגידי לה
זה יעשה לך כל כך טוב, את תרגישי הקלה
גם אני פחדתי לאבד את החברות שלנו אבל אני יכולה להגיד לך שלא קרה כלום! שמרנו על אותו קשר אנחנו חברים טובים וזה לא יצר סיטואציה מביכה בכלל! תזכרי תמיד את עושה את הסיטואציה מביכה, אם תקלילי ותצחקי על זה אפילו זה יהיה פחות מביך לך ולה
שואל השאלה:
תודה
אנונימית