3 תשובות
גם אני כמו הקודמת.. אני כבר 3 שנים צמחונית אבל אני אוכלת פעם ב שניצל
אז חצי כזה... אני אכלתי במשך חודש מאז שאני ניהייתי צמחוניית כדי לא להתעלף מהחוסר ברזל.. אבל אז התחלתי לאכול תחליפים וכבר חצי שנה אני אוכלת בשר ^_^
אני אוכלת בשר פעם באיזה חודש טיפה אבל אנלא יודעת אם אני צמחונית, ואני ככה מאז שאני זוכרת את עצמי
באותו הנושא: