13 תשובות
אני פשוט עוברת על הסיפור המון פעמים לפני שאני מעלה אותו אבל אני עדיין דואגת לגבי טעויות זה נורמלי
שואל השאלה:
הוא עדיין לא מוכן.
את חושבת שיש רק דרך אחת נכונה לכתוב?
הוא עדיין לא מוכן.
את חושבת שיש רק דרך אחת נכונה לכתוב?
אנונימית
ממש לא כל אחד כותב כמו שנוח לו וכמו שהוא חושב שנכון לכתוב
אני כותבת בשביל הכיף ולא מפרסמת את זה לפחות לא בנתיים
אני נותנת לחברים לקרוא את זה כי הם יודעים להעביר ביקורת בלי שיפגע בי
את לא חייבת מוסר השכל בסיפור זה בסדר
אם את כותבת את הסיפור ואת אוהבת את זה זה מה שחשוב ותמיד יש במה להשתפר אני בטוחה שהרבה אנשים יואהבו בו את הסיפור
אני נותנת לחברים לקרוא את זה כי הם יודעים להעביר ביקורת בלי שיפגע בי
את לא חייבת מוסר השכל בסיפור זה בסדר
אם את כותבת את הסיפור ואת אוהבת את זה זה מה שחשוב ותמיד יש במה להשתפר אני בטוחה שהרבה אנשים יואהבו בו את הסיפור
אני נותנת ללב ולמוח שלי לכתוב ובסוף בודקת איך יצא ומה אפשר לשפר
שואל השאלה:
אני כל הזמן פוחדת שאני כותבת בצורה שגויה כי אני לא כותבת כמו שאומרין לכתוב במדריכי כתיבה יש לי דרך עבודה שונה ודי מבולגנת
נגיד הסיפור שלי נמצא באיזה 3 מחברות והכל מעורבב איזה סיבוך ועכשיו אני מתחילה להעתיק למחשב
ואני צריכה להשלים פרטים בעלילה
אבל אולי הדמויות לא השתנו יותר מדי אני לא יודעת לתכנן אני כותבת מה שעולה לי לראש
אני כל הזמן פוחדת שאני כותבת בצורה שגויה כי אני לא כותבת כמו שאומרין לכתוב במדריכי כתיבה יש לי דרך עבודה שונה ודי מבולגנת
נגיד הסיפור שלי נמצא באיזה 3 מחברות והכל מעורבב איזה סיבוך ועכשיו אני מתחילה להעתיק למחשב
ואני צריכה להשלים פרטים בעלילה
אבל אולי הדמויות לא השתנו יותר מדי אני לא יודעת לתכנן אני כותבת מה שעולה לי לראש
אנונימית
אולי תכתבי ישר במחשב וזה יסדר לך את הראש?
שואל השאלה:
זה לא קשור
אני גם לא אוהבת לכתוב ישר במחשב. אני מעדיפה לכתוב בעט.
זה לא קשור
אני גם לא אוהבת לכתוב ישר במחשב. אני מעדיפה לכתוב בעט.
אנונימית
גם אני נגיד כותבת מאוד מבולגן אבל כי זה איך שאני כותבת יכול להיות שאם תתני למישהו לקרוא את מה שכתב עד עכשיו ויתנו לך הערות יהיה לך יותר קל להמשיך את הסיפור בביטחון
שואל השאלה:
אני קודם צריכה לסדר את הכל טוב אני אתחיל דף דף
אני קודם צריכה לסדר את הכל טוב אני אתחיל דף דף
אנונימית
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
בהתחלה כן חשתי חוסר ביטחון אבל אז הבנתי שאם אני רוצה לכתוב משהוא ולהצליח להתמיד בו (נסיתי לכתוב הרבה אבל לא הצלחתי להתמיד) אני צריכה לכתוב על מה שאני רוצה לכתוב ולישוב כל הזמן שלא משנה לי מה אנשים יגידו ואם כן משנה לך אז תחשבי לעצמך שרק את רואה את זה ואחרי שתכתבי על מה שאת אוהבת ותסיימי תקראי אותו תתקני קצת דברים אם צריך ותראי אותו לכמה אנשים שאת יכולה לסמוך עליהם שיתנו לך חוות דעת כנה ו...את יודעת את זו שאמורה להחליט מה לעשות
באותו הנושא: