5 תשובות
תלוי בתבנית.
שואל השאלה:
אני ממש מתחילה אין לח ממש להביא הסברים חחח
הכוונה למסרגה 2 ממ
וחוטים זה חוטי רקמה המוכרים של ווג..
בקיצור, כיפה הכי פשוטה, על איזה חוטים ואיזו מסרגה אתם ממליצים?
אני ממש מתחילה אין לח ממש להביא הסברים חחח
הכוונה למסרגה 2 ממ
וחוטים זה חוטי רקמה המוכרים של ווג..
בקיצור, כיפה הכי פשוטה, על איזה חוטים ואיזו מסרגה אתם ממליצים?
אנונימית
בעיקרון על חוטי סריגה אמורים לכתוב איזה מסרגה הכי מתאימה להם
אולי תשלחי לי תמונה ואני אגיד לך?
אולי תשלחי לי תמונה ואני אגיד לך?
את מתכוונת מסרגה בעובי 2 מילימטרים או משהו אחר?
מה זה חוטים של ווג?
מה זה חוטים של ווג?
על החוט כתוב איזה גודל מסרגה צריך אז תחפשי משהו שכתוב עליו שהוא 2
באותו הנושא: