8 תשובות
שואל השאלה:
אני גם לא יודעת אם החוטים שאני משתמשת בהם סבבה..
זה חוט של ווג רגיל כאילו עם מסרגה 0.75
אנונימית
שואל השאלה:
ואני כבר שעה על סרטון ביוטיוב
זה ממש לא ברורר
אני לא יודעת נה אני עושה לא בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
אלה החוטים
אנונימית
שואל השאלה:
זה נותן לי עצבים
ואני לא יודעת עם כמות הפעמים שלא הצלחתי הוא הגיונית
למרות שאפשר לספור אותה על כף יד חחח
אנונימית
יש סרטוני הדרכה באינטרנט
אבל,זה דורש תרגול
הרבה מאוד תרגול עד שהצליחי לסרוג לגמרי את הכיפה הראשונה שלך
אבל אל תתייאשי:)
תוכלי להראות את החוטים?
ותסרגי במסרגה בגודל 1 או 1.25
אל תסרגי צפוף מדי גם
ההתחלה הכי קשה,אז תנסי להשתמש בצבעים בהירים שתראו יותר טוב
לדעתי כדאי לך לסרוג עם חוטים טיפה יותר עבים
עם מסרגה טיפה יותר עבה
שואל השאלה:
סבבה תודה
על איזה חוטים את ממליצה?
אנונימית