4 תשובות
לא ניראה לי יעשו בעיות
מקסימום תשאירי אותו במזכירות
מקסימום תשאירי אותו במזכירות
לא נראה לי שתהיה למישהו בעיה כל עוד היא לא לידך ממש בזמן הבגרות
זה אמור להיות בסדר, רק תדאג לשמור את זה מהדרך של אחרים.
כן לא תהיה בעיה
באותו הנושא: