9 תשובות
שואל השאלה:
שווה שווה תציעו.
לשנות לה את השפה של הטלפון לערבית
שום נקמה, אל תתייחסי אליה ותאמיני לי שהיא תאכל את עצמה מבפנים (:
לא זה לא התפקיד שלך לנקום באנשים זה לא נכון ובטח שלא מתאים תחכה קצת תראה שכבר השם ינקום בה לבד
אנונימית
אל תנקום, היא לא שווה את זה
לגנוב לה את חבר שלה
לא נקמה שים פס היא תתחרפן
לעשות עליה חרם
יקירי, נקמה אולי מרגישה בשלב הראשון כמשהו שבוער בך ויכול להקהות את העלבון או הכעס שאתה חש כלפי אותה ילדה.
אבל מניסיון זה מרגיש ככה בהתחלה אבל בהמשך הרגשות יתהפכו ואתה תבין שאם תנקום זה יפגע גם בך לא פחות מאשר בה
וגם הסביבה עלולה להרגיש כלפיך רגושת רעים.
מניסיון אני ממליץ דווקא על גישה של הפוך על הפוך - לנצל את האמירות שלה כנגדך חזרה, אפשר להתעלם זה כבר פורק אותה מהנשק ואפשר להחזיר
תשובה חיובית ולא שלילית במקרים שהם נגיד היא מנסה להעליב אותך. למשל אם היא תגיד לך "וואי אתה את גבוה כמו מגדלי עזריאלי" אתה יכול לענות "וואלה, טוב ששמת לב אלי"
היא פשוט לא תדע איך להתמודד עם זה ותעדיף לעזוב ולהפסיק.